~ Auto Buzz ~: 想生B考慮雪卵龔嘉欣竟然咁樣講 #女神

Monday 3 July 2023

想生B考慮雪卵龔嘉欣竟然咁樣講 #女神



想生B考慮雪卵?龔嘉欣竟然咁樣講…

想生B考慮雪卵?龔嘉欣竟然咁樣講…藝人龔嘉欣、劉穎鏇( Tiffany )、阮浩棕、羅毓儀及謝雪心等,今日(3日)為無綫新劇《靈戲逼人》首播造勢,眾人即場分組比試粵劇唱腔,輸了更要接受「辣辣壽司懲罰」,當中阮浩棕獲謝雪心讚聲靚。男主角張振朗因身在歐洲拍攝節目,故未能出席。龔嘉欣受訪時笑指或許今次劇集宣傳片多,今早無論她到哪處均有市民跟她說「今晚見」:「都好耐冇呢種講人鬼情嘅劇集,同埋係我喺TVB嘅最後一套存貨,希望可以有好成績。」她指因自己皮膚白,故被劇組笑指她自帶鬼妝不用再特意再化妝,反而因要不斷漂染頭髮,而導致頭皮發炎流膿。另她又大爆今早正式取匙收舖,稍後將於大型商場開設餐廳:「都會有蛋糕賣,咁啱嚟緊開拍《企業強人》,所以好有Feel,不過攞鎖匙嗰刻即刻感受到好大壓力,好緊張。」快將34歲的她,直言很想在40歲前在事業上衝一衝。問到其緋聞日本甜品師男友可有給予意見?她説:「都有,不過陳豪畀得最多意見,因為之前拍《新四十二章》同嚟緊《企》都係同佢拍檔,佢仲話好歡迎我煩佢。」談到事業生意兩邊忙,豈不沒時間找真愛?她笑稱仍在尋覓中,希望能同時3線發展:「大家都話組織家庭要趁早,我尋日去咗湊陳凱琳嘅小朋友同埋自己契仔契女,覺得好大責任好恐怖,都係等自己同另一半都準備好先實行,不過我真係好喜歡小朋友。(會考慮雪卵?)中醫話我好健康,唔使擔心。」至於Tiffany於劇中除了要唱粵曲外,更要作大戲打扮,她坦言本身對粵劇的認識近乎零:「唯一一次睇粵劇就係睇慈善騷,所以今次要演一個花旦都少少擔心演得唔好,粵劇係一種藝術,我好驚破壞咗佢,所以都盡力去學。」身旁拍檔阮浩棕即大讚她好盡力:「女仔嚟講唱子喉算相當唔錯。」他指自己亦有唱過粵曲,但拍攝前亦不斷睇片學唱平喉:「喺拍攝現場都不停向心姐(謝雪心)請教。另談到Tiffany近年多套劇集的對手都是陳山聰,今次終於可以換上年輕新對手,她即故作緊張表示:「唔係我講㗎!」笑言擔心山聰會怪她,不過也賣口乖表示很喜歡跟對方合作。嘉欣話自己皮膚夠白!扮鬼So Easy!一字排開好有氣勢。Tiffany首次唱大戲。同阮浩棕齊齊做訪問。派心畀你!龚嘉欣






Share This: