~ Auto Buzz ~: 網民最想佢去3個地方洪永城欲挑戰撒哈拉同蠍子搏鬥 #女神

Monday 3 July 2023

網民最想佢去3個地方洪永城欲挑戰撒哈拉同蠍子搏鬥 #女神



網民最想佢去3個地方 洪永城欲挑戰撒哈拉同蠍子搏鬥

網民最想佢去3個地方 洪永城欲挑戰撒哈拉同蠍子搏鬥洪永城(Tony)與何沛珈今日(3日)為無綫節目拍外景,Tony透露由於旅遊節目《阿媽唔信我去亞馬遜》的收視及口碑也有好成績,故正籌備開拍第二季,他近日在網上徵集網民意見:「最多人想我去西伯利亞、撒哈拉同北韓,呢3個地方之中,我只有撒哈拉未去過,希望好似上一輯咁同J2ers一齊拍攝,帶佢哋睇新世界同傳授我嘅功力畀佢哋。(有冇人自薦同你一齊去?)有好多人傳訊息畀我。(你可能進行海選?)可以,但我個目標都係J2ers。」講到對拍檔要求,Tony稱最重要有冒險精神兼不怕死:「好似第一輯,我哋要食蟲同跳河,我哋個目標好簡單,就係代觀眾去旅行,試最危險嘅嘢,例如喺撒哈拉同蠍子搏鬥、跑馬拉松,又或者喺西伯利亞最地方零下60度嘅地方唔着衫跳落河。」另外,提到暑假,Tony表示計劃帶女兒到沖繩旅行,年底再帶女兒去滑雪:「小朋友着滑雪裝真係好可愛,我諗住用啲相放上網呃Like,哈哈!」至於何沛珈指今日要到船上拍攝,曾擔心會暈船浪,問她是否甚少遊船河?她笑言:「我都有去,但我唔識游水,所以只係着泳衣打卡就算。」她透露之前在泰國買了很多泳衣,但仍未有機會穿着,現時先要努力減肥:「我依家52公斤,想減到49公斤,除咗瘦之外、目標係要有馬甲線。」她稱夜晚會着焗汗衫跑5公里減肥,跑完後回家也不開冷氣,遭同住的爸爸投訴太熱。咁何沛珈係咪Tony心水?Tony下次去邊?洪永城



Share This: