~ Auto Buzz ~: 洪永城驚險亞馬遜河游水 胡美貽被誤以為係韓星 #女神

Monday 12 June 2023

洪永城驚險亞馬遜河游水 胡美貽被誤以為係韓星 #女神



洪永城驚險亞馬遜河游水 胡美貽被誤以為係韓星

洪永城驚險亞馬遜河游水 胡美貽被誤以為係韓星藝人洪永城(Tony)與胡美貽(Nicole)今日(12日)為旅遊節目《阿媽唔信我去亞馬遜》宣傳,身為旅遊達人的Tony稱已有3年多未有拍攝旅遊節目,故特意選擇亞馬遜熱帶雨林這個地方去冒險及挑戰:「日本、韓國已經滿足唔到我,我之前未去過亞馬遜,所以都有少少驚,要搵兩個後生仔女去壯膽,人到我呢個年紀又有小朋友,就會想留喺個舒適圈,就算同小朋友去公園都會留意住周圍環境同人。」Tony稱有留意到Nicole在《港女野人》的表現,至於另一拍檔布樂文(JB)則出名怕醜,他想藉這次拍攝機會令對方走出舒適圈,意外發現對方頗有做旅遊節目主持的潛質:「佢好夠膽,而且吸引到好多異性,每個地方都有好多女仔問佢要社交帳號。我心諗我以前後生都冇佢咁勁。」而Nicole亦不比JB輸蝕,因染了一頭金髮被當地人誤以為是韓星,Nicole自爆:「有兩個女仔以為我係BLACK PINK嘅Lisa,要同我合照。」Tony表示今次選擇的亞馬遜地區相對安全,以人生安為為大前提,但也不乏驚險活動,例如跳亞馬遜河游水:「之前有當地受訪者話跳完亞馬遜河就盲咗,我都有少少驚,但都照樣同JB一齊跳,好在返嚟冇事,仲有手有腳。(太太有冇擔心你?)佢不知幾想我去拍旅遊節目,咁佢就可以獨霸個女。」至於Nicole就因不懂游泳,故未有落水,她稱帶了泳衣出發,可惜最後冇用武之地,她笑言:「因為導演拍我着泳衣會畀動物食咗。」問到Tony除了綜藝節目,何時再拍劇?他說:「《凶宅清潔師》第二輯個故事已經寫好7、8成,但依家要延期,等公司拍板,延期有好多因素。(情況樂觀?)唔到自己控制嘅嘢好難講,依家就拍住旅遊節日先囉!」洪永城再拍旅遊節目。美貽被誤以為係韓星。布樂文出名怕醜。嚟張合照。洪永城




Share This: