~ Auto Buzz ~: 姚焯菲新西蘭考入讀大學試:好多嘢唔識! #女神

Monday 12 June 2023

姚焯菲新西蘭考入讀大學試:好多嘢唔識! #女神



姚焯菲新西蘭考入讀大學試:好多嘢唔識!

姚焯菲新西蘭考入讀大學試:好多嘢唔識!「聲夢小花」姚焯菲(Chantel)現時仍身處新西蘭,昨晚(11日)她上載新Vlog分享如何度過3日周末長假,素顏的她表示雖然身邊的同學、室友因長假關係已回家,而她則在獨自留在宿舍放假,但一點都不覺寂莫,反而過得充實,皆因她可以專心溫書應付考試:「呢個長周末假期,我會做一樣好特別嘅嘢,我諗冇人會做,就係放假去考試,呢個考試係入讀大學試,爸爸媽媽覺得去考亦冇妨,我係第一次考,所以周5晚,我就要溫書溫到頭都爆,同埋好緊張。」她又說由於一早應考,所以要早睡早起,應考當日要清晨6時起身,剛天光就要出門,準備8時開始的3小時考試,雖然早起令她大叫眼瞓,不過考試前必定要先食早餐,她說:「食早餐好重要,每次考試、測驗我都要食蛋,不過呢個三文治冇蛋。」未知是否「冇蛋」關係,發現考試不太理想:「考完,好多嘢唔識,不過Try My Best。」鏡頭一轉,Chantel又回到家中,自言要休息片刻,又要開始行程,包括到Gym House做運動,之後再到超市購買日常用品及食物,還教粉絲「生油果催熟大法」:「媽咪教我,如果啲生油果好生,可以擺喺電腦隔離,只要2日,好生嘅生油果都會變熟。」再揀選完袋裝三文魚後,她即打道回府,未有周街逛相當乖女,她還問粉絲:「我應該行番去定搭巴士呢?」結果她選揀了搭巴士。而到第3日假期,Chantel出外搵節目,最後決定到戲院睇戲,她說:「自己去街,食完早餐,好想睇戲,雖然《小魚仙》我已經睇過,但好想再睇一次,我未試過一個人去戲院,不過嗰間戲院好好大,仲可以瞓低睇,同埋第二次睇都睇到喊。」不少網民表示Chantel到新西蘭升學後,已變得相當獨立,生活過得有規律,又讚Chantel的Vlog拍得寫實,感覺似和她齊在新西蘭生活。姚焯菲新西蘭考入讀大學試。努力溫書。姚焯菲覺得呢次考試唔太理想。姚焯菲教粉絲「生油果催熟大法」!姚焯菲Chantel




Share This: