~ Auto Buzz ~: 蔣家旻預告同追求者去旅行鬆口認有發展機會 #女神

Saturday 1 July 2023

蔣家旻預告同追求者去旅行鬆口認有發展機會 #女神



蔣家旻預告同追求者去旅行 鬆口認有發展機會

蔣家旻預告同追求者去旅行 鬆口認有發展機會蔣家旻(Angel)今日(1日)為劇集拍外景,身穿桃紅色套裝的她自言其戲服全都色彩繽紛,非常搶鏡。她透露今日會拍攝她邊開貨車邊被脅持的場口:「我事前有同導演溝通過,我話我冇貨車牌,得私家車牌,好在現場有替身,但我會有啲碌地嘅戲。」她稱自己最終會被營救但又被拘捕,下場悲慘,問她是否劇中Big Boss?她即時封口。Angel表示還有半個月便拍畢該劇,之後計劃到日本及歐洲旅行:「我歐洲機票係用積分換,唔好話我忽發富貴。(留番啲錢去歐洲血拼?)最近日元跌,喺日本買平啲。」問到是否會有俊男同行?她坦言:「有男有女。(追求者有冇份去?)有,但都有其他人。(即係有發展機會?)有嘅。」蔣家旻拍攝被脅持場口。她透露劇中下場悲慘。她又指計劃到歐洲或日本旅行。直認有追求者同行。不排除發展機會。蒋家旻





Share This: