~ Auto Buzz ~: 陳曉東事業家庭兩兼顧大讚新歌歌詞好新潮 #女神

Wednesday 28 June 2023

陳曉東事業家庭兩兼顧大讚新歌歌詞好新潮 #女神



陳曉東事業家庭兩兼顧 大讚新歌歌詞好新潮

陳曉東事業家庭兩兼顧 大讚新歌歌詞好新潮長駐內地發展的「凍齡男神」陳曉東,早前宣告「回歸」香港歌壇,近日推出新歌《燒光了火柴》,該曲被視為21年前代表作《劃火柴》的延續版,《燒》MV還以東東的作品《初戀無限Touch》作為藍本,重新演繹戲中經典場面,因而一度勾起歌迷們集體回憶。回歸香港樂壇。東東日前接受東網專訪,透露新歌題材並非專登構思出來,他說:「作曲徐浩係首次合作,記得首輪未揀到佢首Demo,到第二輪我都未揀好主打歌,就問吓有冇多幾首Demo聽吓,結果就揀中咗呢首,但本身係國語歌嚟,過程都試咗2次,歌名亦係第2次改。」雖然未有為歌詞提供資料,但東東不諱言有被當中字句感動到:「好似有幾句歌詞『在樂園內擦傷幾趟,愛與被愛很善忘,誰曾受騙如慘案…』啲詞幾新潮。」更指與徐浩一拍即合,已約定稍後再合作。家庭事業兩兼顧。談到該曲講述人生中不同階段,即使愛情、親情及事業也經歷跌跌碰碰,東東自言現時也踏入新階段,工作上雖然仍舊有衝勁,但隨住年紀增長,已變得隨心所欲:「以前好多功課,一年會有受指示點工作,依家係接觸層面深入啲,出歌流程都參與,決定權係自己,不過我都鍾意集思廣益。」早前揚言將投放多點時間於音樂上的他,不諱言一直想多做廣東歌,更說:「今年係會多啲時間喺香港,update吓自己嘅歌,畀一個全新嘅陳曉東大家見,今年已經做咗3首歌,唔同風格。」希望帶畀大家更多新嘢。經常飛來飛去工作,東東直言變相與家庭相處時間減少,問到太太及分別8歲及9歲的女兒可有詐型?他笑說:「有同太太商量好,呢個階段我想做歌唱事業,咁太太都冇叫我交人,只係近排叫我冇事就返去,我亦同佢講暑假時候要一齊過,依家安排緊(唔掛住兩個女?)都會掛住,佢哋呢個年紀都好嗲,所以要搵到平衡點。」暑假陪屋企人,好幸福。囡囡好生性。陈晓东





Share This: