~ Auto Buzz ~: 讲紧麦明诗?裕美爆林作憎到前度死… #香港 #娱乐

Saturday 20 November 2021

讲紧麦明诗?裕美爆林作憎到前度死… #香港 #娱乐



讲紧麦明诗?裕美爆林作憎到前度死…

讲紧麦明诗?裕美爆林作憎到前度死

艺人裕美接受由杨诗敏(虾头)和连诗雅(Shiga)主持的网上节目访问,现正和林作拍拖的裕美,被问到可介意外界将她和男友的前度作比较,她爆料指男友憎到旧爱死:"佢系好憎个前度,死喇,呢句可唔可以讲?因为佢系嗰啲分咗手就想佢死,即系唔好再畀我见到佢,佢唔会同前度做朋友。"由于男友不会跟旧女友拖泥带水,所以令她好有安全感。

裕美语出惊人后,由于她提及"男友前度好巴闭",令人联想到前港姐麦明诗,林作透过说:"我系唔会针对任何一位前度嘅,裕美嘅意思系话我咁多年都唔会同任何一位前度做朋友,呢个系我爱情观嚟嘅,我巴不得想对方喺呢个世界上消失,再唔好畀我再遇到,我觉得任何人分手后,都唔应该同前度再有任何关系,最好当佢死咗咁准确啲,我冇针对边个,冇特别恩怨,我完全唔记得晒添啦,都过咗去,我咁忙。"再问是否暗示"前度"就是麦明诗?他即"离线"没有回应。

另外,裕美又大爆曾遭前度当奴隶兼暴力对待:"佢就算点样闹我,用粗口闹我都好,我都会讲对唔住。我试过有男朋友直头连异性联络都唔畀我有,佢检查我部电话。(咁发现点算呀?)佢发现咪打我啰。"裕美又指林作的性癖好:"佢最爱'打飞机',因贪'快靓正'。"





Share This: