~ Auto Buzz ~: 白云做“爱的咸猪手” 为代莲曦丹… #香港 #娱乐

Tuesday 23 November 2021

白云做“爱的咸猪手” 为代莲曦丹… #香港 #娱乐



白云做"爱的咸猪手" 为代莲曦丹…

白云做"爱的咸猪手" 为代莲曦丹美遮胸

前落选港姐代莲曦丹美(Daisy)今日(23日)在尖沙咀举行首饰发布会,邀请艺人白云、歌手谢高晋、蔡颂思和邓梓峰女儿邓琼芝等出席,嘉宾的服装配饰均由Daisy打造,她拣了一袭低胸雪纺裙给白云,令白云谷出巨胸,但Daisy身上长裙则太松而露bra,白云为免好友走光,出手为Daisy遮胸,摆到明做"咸猪手"。

白云透露与Daisy相识多年,对方是其服装顾问,她说:"我平时唔系咁fashion,佢喺度我就fashion啲,不过身形唔同,我可以着佢啲衫,佢着唔到我啲衫。"透露2人有意合作做生意,希望做中国风时装和首饰,对Daisy眼光甚有信心,预计明年筹备,最快后年落实,问会否担心同闺蜜做生意会有拗撬?白云说:"以前我同朋友搞过朱古力生意,结果3个朋友,唔见咗1个,好正常,10个朋友10个都话同朋友做生意会有拗撬,上次唔系净系因为钱银反目,乜都有啲,呢啲系缘分,缘分走咗,祝你下次好运喇!"

问到可能要搵多几个朋友一起夹份,以免与Daisy伤感情?白云相信不会与她因为钱银反目:"朋友之间唔应该为钱,钱解决到就唔系问题,我好少同人有钱银问题,可能我比较感性。"

Daisy赞白云勤力、上进,又性感似仙女,对于白云说2人不能交换衫着?她说:"我身材扁,佢有曲线,佢有肉哋,系好嘢嚟,我同佢系互相羡慕大家身材。"现场她即时将身上白色披肩给白云披上,并说:"我嘅系佢,佢嘅系佢。"白云即讲笑:"钱都系。"Daisy表示未曾与人合作做生意,合作原则首要条件不能影响感情:"朋友行先,真心对待,钱银摆最后。"







Share This: