~ Auto Buzz ~: 锺柔美Bra Top晒舞功 同冼靖峰合… #香港 #娱乐

Sunday 17 October 2021

锺柔美Bra Top晒舞功 同冼靖峰合… #香港 #娱乐



锺柔美Bra Top晒舞功 同冼靖峰合…

锺柔美Bra Top晒舞功 同冼靖峰合唱保持距离

著名音乐人伍仲衡一连两场《伍仲衡再搞花臣音乐会》昨晚(16日)于九展举行头场演出,获周慧敏、黎瑞恩、罗天宇、何浩文、黄婉恩等人到场支持。今次是四面台设计,一开始伍仲衡弹琴出场,全场已High爆企起身,之后廿多组嘉宾轮流出场表演,包括王菀之、久未露面的林志美、石咏莉、黄淑蔓、布志纶等人。而罗敏庄、阮兆祥、海俊杰压轴出场,炒热全场气氛,最后音乐会更超时唱到今日(17日)凌晨12点多才完骚。

其中《声梦传奇》学员锺柔美(Yumi)及冼靖峰(Archie)亦有参与演出,身穿白西装的Archie献唱歌神张学友的《李香兰》,之后身穿Bra Top配黑西装的Yumi就出场,两人以"黑白配"合唱情歌《其实你心里有没有我》,但二人全程保持距离,只间中对望,似乎欠缺交流,之后Yumi又大展舞功跳唱《疯了》。

Archie受访时表示近期忙于拍剧《青春本我》及筹备新歌,有点辛苦吃力,给今次表现70分至80分:"其实《李香兰》呢首歌好有意义,因为当初妈咪叫我要练唱呢首歌,唱到佢话我好先可以做歌手。"讲到与Yumi合唱时离行离列,完全不能呈现到情歌,他说:"我哋有对望嘅。(唔拖手?)我怕丑嘛!(惊绯闻女友Windy呷醋?)点会呢,大家朋友啫,我同Yumi都有Design过舞台效果。"

唔敢请教林子祥
讲到有传林子祥和顾嘉辉将客串演出《青春》,问他可知此事?他说:"剧组好神秘,连我哋都唔讲,我哋都系啱啱先知听日拍啲乜嘢,有收到剧本,但只得角色名,但冇演员名,所以我哋都系见步行步。(有佢哋开心?)开心,因为同前辈合作可以学到好多嘢。(你会叫林子祥教你唱歌?)唔敢,我惊行埋去都会畀人拦住,我自己拍剧都怯,因为唔系拍开剧,惊NG累街坊。(咁你多唔多NG?)我唔太多对白,所以冇累街坊。"










Share This: