~ Auto Buzz ~: 玩命真相|邓佩仪首次担正做女一… #香港 #娱乐

Saturday 16 October 2021

玩命真相|邓佩仪首次担正做女一… #香港 #娱乐



玩命真相|邓佩仪首次担正做女一…

玩命真相|邓佩仪首次担正做女一 谭俊彦爆对方执著

邓佩仪(Gloria)和谭俊彦(Shaun)今日(15/10)现身电视城出席TVB台庆剧《玩命真相》宣传造势活动。对于首次担正做女一,剧集下周一首播,Gloria表示没感到太大压力:"我成日都畀啲朋友笑我係一个老婆婆心态,因为我睇所有嘢都睇得好化。我真係唔知,由我选美到拍剧,我都可做到一个平常心嘅状态。"

而身边的Shaun则按耐不住笑指Gloria份人比较执著:"例如佢有啲喊戏个样未必咁好睇,又或者个角度唔係咁好睇,但佢就会话唔紧要,希望观众可以睇佢嘅戏,而唔係睇佢个样嘅。咁我就会同佢讲咁样唔得喎,两样都要。因为过到你个啲戏之馀,都一定要靓咁去吸引人。"

而Gloria接著说:"我而家都睇化咗,我而家完全明。睇返而前我係好执著,係戏行先,唔想靠个样行先,係因为唔想做花瓶。而我妈咪曾都有话过我,喊到啲成块都皱晒,成个样唔好睇,就话人哋啲韩剧,喊得嚟靓都会畀人感觉都係好戏。咁听落佢咁讲又几有道理喎,咁所以而家慢慢咁改变中。"



Share This: