~ Auto Buzz ~: 靈戲逼人阮嘉敏家中撞鬼大病一場有把女人聲喺我耳邊講嘢 #女神

Tuesday 27 June 2023

靈戲逼人阮嘉敏家中撞鬼大病一場有把女人聲喺我耳邊講嘢 #女神



靈戲逼人|阮嘉敏家中撞鬼大病一場:有把女人聲喺我耳邊講嘢

靈戲逼人|阮嘉敏家中撞鬼大病一場:有把女人聲喺我耳邊講嘢阮嘉敏(Mandy)今日(27/6)現身觀塘出席無綫新劇《靈戲逼人》宣傳造勢活動。Mandy透露今套劇集是她入行7年的首部有份主演的劇集,在劇中飾演魯振順之女兒閻若琳,她表示:「呢個角色嘅性格同我現實嘅性格反差好大,戲裡面我成日俾爸爸魯振順鬧,性格好內向又冇自信心,加上我同佢相依為命,變咗我係唔敢反駁佢,佢鬧就由得佢鬧。而呢套劇最大賣點係講一段淒美動人的人鬼戀故事,劇本寫得非常之好,相信觀眾一定鍾意。」阮嘉敏今日出席無綫新劇《靈戲逼人》宣傳活動。(葉志明攝)被問到現實中有否遇過靈異事件?Mandy表示:「我之前住嘅嗰間屋,每晚瞓到半夜,我都會聽到個客廳會有物件跌落地下嘅撞擊聲,初頭我係冇乜點理,但日子耐咗,發覺好唔對路,於是半夜起身行出去望下,發現係冇嘢係地上,我就傻更更咁問有冇人呀?突然有把女人聲喺我耳邊講嘢,然後身後有物件跌落地,嚇到我即刻跑返入房,成晚都唔敢出去。到第二日我就發燒,病咗成個星期,無耐我就搬離咗嗰個地方,唔敢再喺嗰度住。」阮嘉敏遭遇被鬼壓感到心寒。(葉志明攝)#阮嘉敏#



Share This: