~ Auto Buzz ~: 隱門被批演女警好遴迍馬國明啲人鬧佢遴迍就係成功 #女神

Tuesday 20 June 2023

隱門被批演女警好遴迍馬國明啲人鬧佢遴迍就係成功 #女神



隱門|被批演女警好遴迍 馬國明:啲人鬧佢遴迍就係成功

隱門|被批演女警好遴迍 馬國明:啲人鬧佢遴迍就係成功馬國明、王敏奕(Venus)早前完成重頭劇《新聞女王》拍攝,今日兩人與譚俊彥、陳曉華、何依婷、何廣沛、馬貫東等現身《2023 TVB年中節目巡禮》,馬明指《新聞女王》煞科後,暫時可休息一下,能著手籌備婚禮,有影婚紗相以及出埠去外地結婚,但問到去何地結婚、會否在香港補辦婚禮等,馬明通通以「你要問佢喇。」來回應。Venus和馬國明在《新聞女王》合作,煞科後馬明終於有時間籌備婚禮,而婚禮的安排,似乎由對方話晒事!(陳順禎攝)早前有網民批評她在《隱門》的演技差,做女警又笨拙,更人身攻擊她的身型,但馬明就力撐對方:「佢哋話佢見嗰個警察好遴迍(音:論盡),但佢嘅角色係咁㗎喎,所以我都唔係好明。(會唔會指教下佢演技?)唔使指教,我都同佢講,佢嘅角色係遴迍,你唔遴迍,又點突顯到展鵬好有型?有時你個角色係要有對比、襯托隔籬嗰個,其實佢都係做返角色要嘅嘢,所以我都叫佢唔使太理嗰啲評論。」她在《隱門》的演技受批評,指她肢體語言等都不像女警,令人出戲,她曾虛心接受負評說:「那時的我未能做到最好,但我會更加努力!謝謝所有有留意我演出的觀眾,好的、不好的,都袋落袋了。」馬國明認為做到角色要求,因為她的角色就是遴迍、蠢蠢哋。(陳順禎攝)問到馬明覺得對方演技如何,他覺得OK,是正常發揮,當然說不上好精彩,因為她的演戲經驗始終較自己和其他前輩淺,但馬明覺得她已做到角色需要,亦不怕她不開心,「佢角色就係遴迍同蠢蠢哋,啲人就係鬧佢遴迍,咁佢係成功!(都有人係批評佢演技。)啲人唔鍾意個角色咪會咁講囉,其實好簡單,大家唔需要太複雜化。觀眾嘅評價係,佢鍾意呢個角色就覺得你做得好,如果個角色唔討好,佢就會覺得你唔好,好簡單,唔需要深究。」馬明話她冇因為演技和角色被批評而唔開心,所以唔使氹。(陳順禎攝)Venus除了這套劇,亦會擔正講述精神病人的《旁觀者》,她的角色是「高敏症狀」患者,見預告片都頗為血腥、恐怖,她就說劇集主要講人性,「劇裡面每一個人都有唔同嘅精神問題,喺社會受到一啲壓迫,旁觀者嘅意思就係我哋點樣去做選擇,見到人有事,我哋會伸出援手定係冷眼旁觀?」王敏奕一直想出歌,稍後終於有機會,她指暫時未錄音,但很期待為大家獻聲。(陳順禎攝)此外,Venus兩、三年前簽約星夢娛樂,時任行政總裁何哲圖曾答應為她出歌,不過後來她卻劇接劇,一直冇錄過歌,據知她稍後將有機會唱劇集插曲,她透露確實有安排,而自己本身亦有學唱歌,並謂:「簽咗(星夢)就係希望可以出歌,但係有時做Artist真係好被動,有好嘅角色就會去演戲,不論電視劇又好、電影又好,總之我有啱嘅角色就會演,有好嘅歌就會唱。」王敏奕有份主演《新聞女王》和《旁觀者》兩套劇。(陳順禎攝)





Share This: