~ Auto Buzz ~: 久未出席香港首映周潤發見慣大場面都驚我鄉下仔出省 #女神

Sunday 25 June 2023

久未出席香港首映周潤發見慣大場面都驚我鄉下仔出省 #女神



久未出席香港首映 周潤發見慣大場面都驚:我鄉下仔出省!

久未出席香港首映 周潤發見慣大場面都驚:我鄉下仔出省!由周潤發、袁詠儀(靚靚)、柯煒林、安志杰等主演的新片《別叫我"賭神"》今日(25日)假商場舉行首映禮,現場吸引數百市民圍觀,場面墟冚,安志杰的太太Jessica C.更帶同一對子女專誠由美國來港捧場。熱愛跑步的周潤發率領一眾演員以緩步跑的方式入場,期間他主動要求跟全場觀眾自拍大合照,並提議用手機透過AirDrop傳相給所有觀眾,但因網絡問題未能成功發放,他最後惟有將大合照放社交平台,他又約定大家明日在九龍公園一齊跑步。台上周潤發稱劇本有很多社會責任,是大社會小縮影,充滿溫情。靚靚坦言跟對方合作是夢寐以求,圓了30年心願。最後王菀之以特別嘉賓身份現身,她跟周潤發手拖手及情深對望。受訪時,周潤發自嘲是鄉下仔出省,很久未有在港出席如此大型首映:「有啲驚,人山人海,未見過咁多人,心情好興奮,有啲暈暈地,依家定啲。(大合照自拍最開心?)開心到不得了,好震撼。」提到日前他在戲院謝票,他指反應正面,問到會否多跑幾場謝票?他說:「我問咗監製,我跑完步過去謝票,但我跑朝早六點,唔知有冇場次。」靚靚遂建議他跑黃昏場,他笑言:「我冇所謂,我係失業人士,冇嘢做,都係浪費青春,可以走幾場,早、午、晚、夜宵都可以。」柯煒林自認有跑謝票場經驗,不介意多跑幾場。問到若票房好,會向觀眾派甚麼福利?周潤發稱要派新會葵扇有助提神。靚靚笑指自己帶周潤發跟大家見面已是最大福利,問到靚靚會否跟對方一齊跑步?她坦言:「我終點等佢哋,其實我跟佢哋跑過一兩次,但真係太早,佢話天氣涼啲跑下午四點場,大家可以見到我。」問她跑步是否也會帶同名貴包包?周潤發代答:「佢係跑步健將,啲名貴包包放名貴珠寶。」靚靚急急否認沒有,周潤發就叫靚靚老公買。另外,講到開拍續集?周潤發抵死指靚靚的角色已經死掉,如何開拍續集:「如果拍喜劇,可以改名叫《我唔係好精神》。」靚靚就想對方重演《親情》的角色「木嘴輝」,又讚周潤發腦筋轉數快,經常問對方吃甚麼補腦。發哥好耐冇喺香港出席首映。齊齊Selfie!Ivana見到發哥冧晒!Jessica C.帶埋仔女齊撐老公安志杰。好開心!發哥話自己鄉下仔出省。周润发






Share This: