~ Auto Buzz ~: 隱門黃智雯終極黑化考演技連摑老竇16巴好爽 #女神

Tuesday 27 June 2023

隱門黃智雯終極黑化考演技連摑老竇16巴好爽 #女神



隱門︱黃智雯終極黑化考演技 連摑老竇16巴:好爽!

隱門︱黃智雯終極黑化考演技 連摑老竇16巴:好爽!藝人黃智雯於無綫劇集《隱門》結局篇露出終極黑化面孔,面對奶奶碌落樓梯見死不救,還不斷向對方放狠話,及後又光速變回純純兔打電話求救,於2分半鐘內極速轉換情緒自如,被大讚黑化後的演技更正,智雯直言當初看到劇本時也嚇了一跳,並預告將向吳岱融作出大反擊:「去到最後有場戲,佢會還擊佢老竇16巴,我覺得嗰場戲好震撼,相信觀眾會睇得好爽,因為我個角色已經忍咗20集,覺得最後五集唔會令大家失望,今集未算癲,大結局會再癲啲。」更指沒想到黑化後的角色更入屋,該角色更是從演以來未接觸過的類型:「的確同我本人好大反差,我演得好爽,再次多謝監製畀呢個角色我。」望落好無辜。轉個頭竟然變到咁惡。竟然想媽咪死。好恐怖!真係考演技。趁佢病,攞佢命。好殘忍。開始黑化。表情到位,好癲。一見到陳展鵬就變番乖乖女。我見猶憐。#隐门#黄智雯











Share This: