~ Auto Buzz ~: 【搶走193毛毯】姜濤雪前恥 小妹妹:依家知你英文名唔係叫Anson Lo #女神

Sunday 20 February 2022

【搶走193毛毯】姜濤雪前恥 小妹妹:依家知你英文名唔係叫Anson Lo #女神



【搶走193毛毯】姜濤雪前恥 小妹妹:依家知你英文名唔係叫Anson Lo

ViuTV新劇《季前賽》正在趕拍當中,劇入面有小朋友參與,早前姜濤被同劇小妹妹叫錯做「Anson Lo」而被193取笑。星期六姜濤上載另一條跟小妹妹對話的短片,他問到:「我係邊個?」小妹妹回答:「你係姜濤,我依家知你英文名唔係叫Anson Lo。」終於一雪前恥!

 

邱士縉(Stanley )亦上載與姜濤「爭女」短片,見他與另一名小朋友要求小妹妹在MIRROR之中揀一個,小妹妹說全部都識,姜濤堅持下小妹妹似乎有點為難。Stanley走近問姜濤:「做咩搞我個女呀?」姜濤反問:「邊個搞你個女?」Stanley對小妹妹說:「晴晴,我哋返嚟嘞!」非常搞笑!

另外,近日氣溫下跌,郭嘉駿(193)自備暖包及毛毯,但被姜濤取去,他邊拍片邊問姜濤:「做乜偷咗我條巾呀?」姜濤回應:「好凍呀!」亦沒有歸還的意願。

 



Share This: