~ Auto Buzz ~: 胡鸿钧自认同张智霖冇得比… #香港 #娱乐

Wednesday 17 November 2021

胡鸿钧自认同张智霖冇得比… #香港 #娱乐



胡鸿钧自认同张智霖冇得比…

胡鸿钧自认同张智霖冇得比:我都有自知之明

艺人胡鸿钧(Hubert)、何依婷等人于将军澳电视城出席《十月初五的月光》宣传活动,其中两人联同罗天宇一同表演合唱主题曲《祝君好》。而今日正值海俊杰生日,石修亦将生日,故台上为他们惊喜庆生。讲到剧集即将出街,依婷表示:"好开心,台前幕后付出咗好多,自己都好期待。(首次担正做女主角,仲要台庆剧会紧张?)开心多过紧张,希望大家会锺意。"

问到可担心外界将他们与旧版本比较?她坦言:"我冇谂咁多,如果要比较都冇办法阻止,但呢个系20年后再拍,剧情都有唔同,希望将经典带畀年轻一代可以睇到。"

Hubert就不怕比较:"因为大家已经比较紧,我都觉得理所当然,呢个系经典剧集,但戥依婷开心,大家赞佢外表甜美,但对我就好坏参半,话同张智霖冇得比,我自己都觉嘅。(唔开心?)冇呀,我都有自知之明,不过希望大家感受到自己都花心机、时间演绎,畀角色新生命。(监制赞你冇比下去?)估唔到监制会咁赞我,拍嗰阵其实佢好少赞我,可能佢想我保持谦虚嘅心态,好开心佢畀我正面评论,希望唔会令佢失望,知佢当初选角都有压力。"

讲到依婷继《星空下的仁医》后,连续两套剧出街,她就表示两个角色性格不同,一个温柔、一个任性。问到可有信心冲击视后?她坦言:"呢个好遥远,冇谂咁多,希望可以睇番自己有咩进步嘅地方,我就睇好李佳芯或者林夏薇。"

Hubert亦分享经历:"当年我《降魔的》系戏份重嘅角色,又系台庆剧,都冇谂咁多,点知效果几好,多咗人认识我。(你有冇想冲击视帝?)我话要冲击视后㗎嘛,哈哈。"依婷即改口谓今年睇好Hubert攞视后,笑言让他攞视后,随后Hubert正经坦言:"对于影视奖项我抱参加party嘅心态。"





Share This: