~ Auto Buzz ~: 星空下的仁医 #香港 #娱乐

Tuesday 16 November 2021

星空下的仁医 #香港 #娱乐



星空下的仁医

据香港东网报道:艺人#罗子溢#今日(16日)出席#TVB# 台庆剧《#星空下的仁医#》结局篇宣传活动。谈到戏内角色滥药违反操守,今晚剧情更交代他有遭除牌的可能,@羅仲謙是羅子溢 笑言:"呢个角色系我从来冇演过嘅,系次好大嘅挑战,但可以话畀大家听happy ending。(同现实生活中嘅你一样,事业爱情两得意?)我觉得现实生活比剧情更加美满,简直系父慈女孝!"
谈到爱女小珍珠已经岁半大,子溢苦笑:"佢好百厌呀,表情古灵精怪又唔肯食嘢,啲顽皮嘢学晒我。凑住佢真系好攰,我宁愿返工好啲,辛苦太太。(报名返学未?)搞咗,报咗两间,两间都OK,仲要系心仪之选。"
子溢一再表示从来无避孕,不过"追多个"则要睇天安排:"真系要请多个姐姐帮手,即使唔系再有咗,都唔想太太同外母咁辛苦,话晒外母年纪开始大,不过依家请工人好难,我每个星期一朝早起身揿电脑,订姐姐隔离酒店,但冇次成功,我冇超级电脑,唔够人快!"谈到明年他会到内地全力发展,记者打趣催促他"把握时间"造人,子溢笑言:"最紧要成功揿到电脑先,或者两样同步做都得。"



Share This: