~ Auto Buzz ~: 据香港东网报道:台庆红地毡向来都… #香港 #娱乐

Saturday 20 November 2021

据香港东网报道:台庆红地毡向来都… #香港 #娱乐



据香港东网报道:台庆红地毡向来都…

据香港东网报道:台庆红地毡向来都是花旦必争之地,可是昔日两位有料之人34D#张秀文#和34C#张曦雯#却鸣金收"咪"。宣布封盘、将跟金融才俊王大权结婚的准人妻张秀文密实亮相,即将结婚的她获同事多番恭喜,记者亦叫她做王太,她笑言:"未系!"她透露想待疫情缓和才签字注册:"摆酒就冇咁快,睇吓会唔会早少少注册先。"讲到今次衣着不太性感,她笑言近期太忙,冇时间及心情谂衣着,问到可是因未婚夫而封胸?她说:"佢冇咁讲过,我哋相敬如宾,其实我早排都想拍多啲剧,所以一早想转形象。(想几时生B?)冇压力,顺其自然。"
讲到Bob(#林盛斌#)是其媒人,身边可有人叫她介绍Bob给他们?她笑言:"佢当然系金牌媒人,但都有失败个案,所以有时相睇未必成功,要两个人夹先牵到条红线,但都多谢佢。(除咗旅行,你仲点多谢佢?)你哋好识帮佢争取福利,到时我一定会斟茶畀佢饮,同埋叫佢上台讲感性说话,同希望佢一家大细嚟饮。"
至于张曦雯亦封胸,打扮密实打扮,仅骚长腿上阵,自3月拍毕剧集《白色强人II》便处于休息状态,早前更孖住男友返美国探亲,并于当地逗留接近两个月,她说:"我放咗8个月悠长假期,喺美国返嚟完成咗21日隔离,因为都有成2年冇见父母。(亲友催婚?)有时啦!我拍拖唔系玩玩吓,系向住呢个方向,不过想事业冲刺吓先。"更指将重新启动工作Mode,下月将与陈豪、萧正楠开新剧,饰演警察的她,于酒店隔离期间已开始钻研剧本:"以前做专业人士就好多,但未试过咁Tough角色,所以呢排都有打番机同开Live,尽量将自己麻甩性格出番嚟!"




Share This: