~ Auto Buzz ~: 传受婚姻压力爆煲求医 陈自瑶:我冇事 #香港 #娱乐

Thursday 23 September 2021

传受婚姻压力爆煲求医 陈自瑶:我冇事 #香港 #娱乐



传受婚姻压力爆煲求医 陈自瑶:我冇事

传受婚姻压力爆煲求医 陈自瑶:我冇事!

艺人陈自瑶(Yoyo)今日(23日)为热播剧《把关者们》宣传,有指她疑因婚姻压力爆煲搞到情绪崩溃,之后愁爆到自然疗法医疗中心求医,Yoyo直指此说法好好笑,又澄清没有情绪崩溃:"写到咁大!我好好,多谢大家关心!"

她解释中心是朋友开设,当日只是快闪攞嘢,但她承认有接受"髗骶骨治疗",不过并非如报道所说的治疗心理及情绪病:"间中心我去咗好多年,身边嘅朋友都知我好注重养生,做治疗系养生、美颜,系保养功效,唔系报道写到要求助!(吓亲身边人?)系呀,个个都关心我有冇事,我冇事!"

Yoyo表示报道中有张她讲电话相,就被写是一脸愁容找朋友倾诉:"讲亲电话就系咁?嗰阵我系问紧朋友边度买生日蛋糕,当日有朋友生日。(以后笑住讲电话?)咁样好难喎!哈哈!佢哋应该影咗100张相,然后拣咗呢张相,或者我尽量24小时都笑住讲电话啦!亦有张相系几个月前同经理人食Tea,又讲我搵朋友倾诉,我真系冇事,多谢大家关心!"

她打趣说自己近日经常出席活动,如果情绪严重都会"现形":"我似有问题咩?(唔知你系咪对人欢笑背人愁。)我状态咁好,就系好好嘅回应!"







Share This: